Thursday, August 4, 2011

KHAMIS




hari ini mcm biase laa . dalam pukul 5 bangon tne sahur . lepas sahur tidur balek . koy 6.30 baru bangun . then bersiap pergi sekolah . aku dalm koyy 7 dah smpai skola dah . bosan dtg skola awal-2 . bukan ade member pun . then dalam koy 7.15 tuh ad laa member datang . then mcm dah ramai mule laa beratur . aku pagi-2 takde mood snagat . then dalam beratur tuh aku tak sengajew ter lihat DYE <3  . ye laa dye . aku pandang-2 nmpak dye . dye pun nmpk aku usya dye . dye senyum . aku wad tak tahu jew . sebab aku tak de mood pagi-2 . then aku berplaing muke . dalam seminit due tuhh , aku terlihat dye lagi , dye pun pandang dekat arah aku , aku senyum , tpi dye wad tak tahu jew . menyesal tdi aku wad tak tahu jew kat dye . aku dengan muke kecewe berambus laa dari tempat perhimpunan tuhh , kelas dye , kelas 4MERAH , lambt beredar . aku bru jew egat nk tegur dye . aku saje-2 jln lambat-2 . then mase nk naek tangge tuhh , aku  usya hujung bngunan tuh , aku ternmpak dye mse nk naek masuk kelas . dye senyum dekat aku , then aku ape lagi . senyum laa balek . tak tahu laa npe seronok sngt dpt tngok muke dye . even aku dah mcm-2 dengar cite buruk sal dye tapi aku tetap tak caye . aku tahu dye dah couple dengan budak form 5 tuhh , memang betoll laa dyeorg dah couple . melepas laa aku :p .. alahai kalau tak couple , kawan pun jdik laa kan . AKU WISH SETIAP HARI DAPAT TENGOK SENYUMAN KAU , SEBAB TUH YG AKAN MEMBUAT KAN AKU HAPPY (: